Kaip bendrauti su kolegomis, kurie erzina?

Kaip elgtis su erzinančiais kolegomis darbe

Bendravimas su erzinančiais kolegomis gali būti varginantis, tačiau svarbu išlaikyti pozityvią darbo aplinką. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip bendrauti su kolegomis, kurie erzina.

„Toleruoti erzinančius žmones yra menas, kurio daugelis galbūt nežino“. – Sherryl Jennifer

Nustatykite susierzinimo šaltinį

Magnet.me nuotrauka svetainėje Unsplash

Pirmas žingsnis sprendžiant bendravimo problemas su kolegomis – nustatyti susierzinimo šaltinį. Skirkite šiek tiek laiko apmąstyti, kas jus vargina dėl kolegų elgesio ar jų veiksmų. Ar tai nuolatiniai jų trukdžiai susitikimų metu? Jų neigiamas požiūris? Ar jiems trūksta punktualumo? Nustačius tikslų susierzinimo šaltinį, galite geriau suprasti, kaip bendrauti su kolegomis, kaip išspręsti problemą ir rasti abiem pusėms tinkamą sprendimą.

Bendraukite atvirai ir ryžtingai

Priscilla Du Preez nuotrauka „ Unsplash “ .

Nustačius susierzinimo šaltinį, svarbu atvirai ir ryžtingai išsakyti savo rūpesčius. Pasirinkite laiką ir vietą, kur galėsite ramiai ir privačiai pasikalbėti su kolega. Aiškiai ir ramiai išsakykite, kaip jų elgesys jus veikia, ir pateikite konkrečių pavyzdžių. Naudokite „aš“ teiginius, kad neskambėtų kaip kaltinimas, ir sutelkite dėmesį į poveikį, kurį jų veiksmai daro jums asmeniškai. Svarbu būti atkakliam ir pasitikinčiam išreiškiant savo poreikius ir ribas, kartu pagarbiai ir atvirai išgirsti jų požiūrį. Šis atviras ir sąžiningas bendravimas gali padėti išspręsti problemą ir rasti abiem pusėms naudingą sprendimą.

Nusistatykite ribas ir susikurkite aiškius lūkesčius

Bretto Jordano nuotrauka „ Unsplash “ .

Vienas iš efektyviausių būdų susidoroti su erzinančiais kolegomis yra nustatyti ribas ir nustatyti aiškius lūkesčius. Tai reiškia, kad aiškiai pasakote, koks elgesys jums yra priimtinas ir nepriimtinas. Paaiškinkite savo kolegai, kad jums reikia abipusės pagarbos, bendravimo ir bendradarbiavimo. Būkite tvirti, bet mandagūs tvirtindami savo ribas, ir aiškiai parodykite, kad tikitės, kad jos bus gerbiamos. Nustatę šias ribas ir aiškius lūkesčius, galite sukurti pozityvesnę ir harmoningesnę darbo aplinką.

Jei reikia, kreipkitės pagalbos į vadovus arba personalo skyrių

Timo Gouw nuotrauka „ Unsplash “ .

Jeigu bandėte nustatyti ribas ir spręsti problemą tiesiogiai su savo erzinančiu kolega, tačiau problema išlieka, gali tekti kreiptis pagalbos į savo vadovus arba personalo skyrių. Jie padeda tarpininkauti easnt konfliktams ir užtikrinti teigiamą darbo aplinką visiems darbuotojams. Dokumentuokite visus incidentus ar sąveikas, kurios buvo problemiškos, ir pateikite savo vadovui arba personalo atstovui. Jie gali patarti, kaip elgtis susidariusioje situacijoje, ir, jei reikia, gali įsikišti. Atminkite, kad svarbu pasisakyti už save ir savo gerovę darbo vietoje.

Sutelkite dėmesį į rūpinimąsi savimi ir pozityvaus mąstymo palaikymą

Anthony Tran nuotrauka Unsplash

Bendravimas su erzinančiais kolegomis gali išsekinti psichiškai ir emociškai, todėl labai svarbu teikti pirmenybę rūpinimuisi savimi ir išlaikyti teigiamą mąstymą. Skirkite laiko sau ne darbo metu ir užsiimkite veikla, kuri teikia džiaugsmo ir padeda atsipalaiduoti. Tai gali būti mankšta, pomėgiai, laiko praleidimas su artimaisiais arba dėmesingumo, dėkingumo ir meditacijos praktika. Be to, pasistenkite nukreipti dėmesį nuo neigiamo bendravimo su kolegomis ir sutelkite visą dėmesį į teigiamus savo darbo aspektus ir santykius su kitais bendradarbiais. Apsupkite save palaikančiomis asmenybėmis, kurios gali jus įkvėpti ir padrąsinti sunkiu metu. Atminkite, kad norint išlaikyti bendrą gerovę darbo vietoje, būtina rūpintis savimi.

Motyvacija Tau 365 dienas per metus. Pasikrauk pozityvo ir dalinkis juo su kitais!

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas